2014年12月29日 星期一

Black is black 洛斯布拉佛斯

Black is black
I want my baby back.
It's grey, it's grey,
since she went away
Oh-oh, what can I do??
'cause I-I-I-I-I,
I'm feelin' blue.
If I had my way,
she'd be back today.
But she don't need time
to see me again.
Oh-oh, what can I do
'cause I-I-I-I-I,
I'm feelin' blue.
I can't choose,
it's too much to lose
my love's too strong.
Maybe she
would come back to me
What did I do wrong?
Bad is bad,
this fella is so sad.
It's time, it's time,
that I found peace of mind.
Oh-oh, what can I do
'cause I-I-I-I-I,
I'm feelin' blue.
I can't choose,
it's too much to lose
my love's too strong.
Maybe she
would come back to me
What did I do wrong?
Black is black
I want my baby back.
It's gray, it's gray,
since she went away
Oh-oh, what can I do
'cause I-I-I-I-I,
I'm feelin' blue.
'cause I-I-I-I-I,
I'm feelin' blue...
中譯
黑就是黑        洛斯布拉佛斯
黑就是黑
我要我的寶貝回來
自從她離去以後,天空就灰濛濛的
我能怎麼辦?
因為我沉浸在憂傷中
如果我有辦法
她今天或許會回來
但她不會想要再見到我
我能怎麼辦?
因為我沉浸在憂傷中
我別無選擇
因為太多,所以丟不掉
我的愛情太堅定
說不定她會回到我身邊
然後,不會再犯錯了
壞的就是壞的
我感覺如此悲傷
是時候了
我找到了心靈的平靜
但我能怎麼辦?
因為我沉浸在憂傷中
黑就是黑
我要我的寶貝回來
自從她離去以後,天空就灰濛濛的
我能怎麼辦?
因為我沉浸在憂傷中
 

沒有留言: